Nyårsafton - Klart min grej! ...eller?

Okej, here goes.
Nyårsafton, dagen för festande, dagen för fyrverkerier, dagen för att vara glad och peppad. Men jag måste säga att är det något jag INTE längtar till så är det tolvslaget ikväll.

2010, det ser fult ut?
Ja, men det är klart det minsta problemet. Känner mig grymt opeppad att gå till skolan igen. Jag vill bara vara fast i det här sköna jullovet föralltid. Men trots att skolan börjar, och trots att 2010 ser fullt ut så måste jag säga att jag har lite förväntningar. 2009, har nämligen varit ett ganska dåligt år ändå, så frågan är; "Vad kan bli värre?"
Jag vill att 2010 ska bli mitt år, där allt gå bra och jag är stjärnan. Jag har varit skymd i skuggorna för länge, men dem dagarna är borta nu! Min tid är kommen! (Oväntad vändning med tanke på att inlägget började så negativt)

2010 ska ha (så som alla andra år) härliga nyårslöften!
Kan bara inte komma på vad jag ska lova, tyvärr. Å andra sidan skulle jag kunna försöka göra en liten lista;
  • No candy! Visst, godis är gott, men skenet bedrar.
  • Hitta något intresse att göra på fritiden.
  • Ha kvar denna blogg året ut.
  • Ha ett kanon år.
Kommer inte lyckas hålla dessa löften. Utmaningar är ju när man tänker efter ganska kul? Men vi hörs senare, chaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0