Välkommen till mina nya blogg?!

En ny vattendroppe har nu tillkommit i det stora blogghavet här i världen. Min blogg, Defused.

Denna blogg kommer vara minst lika meningslös och besökslös som de flesta bloggar här i Sverige. Utom det faktum att Defused är anonym, exciting huh? Ingen i min närhet kommer känna till att jag har den här bloggen.

Bloggen kommer inte vara skriven i "patetisk form".

När jag säger "Patetisk form" menar jag ungefär att man skriver såhär; "Tjabbaaaa! Idag var jag i skolan, sucksucksuck! Vi börja med NO sen So sen musik sen bild... SEEEEN så gick jag hem och åt mellis sen så kolla jag tv, vad har ni gjort idag då sötnosar?? :)"

Det är den värsta sortens bloggar som jag vet.

Men nu bäste läsare råder jag dig till att luta sig tillbaka och läsa min blogg. Hoppas du finner den intressant!



Chaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0