1 Januari 2010 igen..

Det är ju faktiskt fortfarande 1 Januari 2010.
Men det känns konstigt att gå och sova för att sedan vakna samma dag. Någon som håller med?

Om Bloggen!
Välkommsinlägget jag skrev om bloggen blev lite luddigt, så jag ska ge mig en fortsättning för att fylla ut och förklara lite mer. Bloggen är anonym som sagt och jag kommer bara blogga när jag har tid. Vilket innebär att jag kommer skriva många inlägg vissa dagar, och andra inga alls. Denna blogg är inte till för att bli stor och känd, utan jag vill bara skriva av mig lite (sen så är det ju alltid kul om man har några läsare). Däremot kan jag själv tycka att det är lite segt att läsa andras texter hela tiden så jag har lite idéer för att göra bloggen roligare. En lista;
  • Veckans blogg.
  • Svar på tal.
  • Defused tycker till.
  • Frågestunder.
Eller vad säger ni? Ska jag skippa detta och bara fortsätta som jag gör? Problemet med att ha dessa är att jag kanske inte riktigt har orken, men "Svar på tal" och "Defused tycker till" kommer ju säkert dyka upp i vilket fall som helst. Eftersom den här bloggen är anonym så kommer jag nog ha frågestunder ibland, så ni kan fråga saker som ger er ledtrådar om vem jag faktiskt är.

Det här med kategorier.
Är det nödvändigt? Jag menar räcker det inte att bara blogga i "Allmänt"?

Hejdå på ett tag nu, så hörs vi senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0