Du är borta för mig.

Nu har jag lämnat dig bakom mig.
Du har varit en del av mig länge, men nu är du borta. Du är en del av 2009 och alla andra tidigare år, men i.om. 2010 så ska du bort. Varför ska jag hålla dig kvar, när du gör allt för att försöka gå? Om du inte behöver mig, är du inte heller värd mig. Dina ord är inget för mig, de är ändå falska rakt igenom. Du ger mig falska förhoppningar, och falska förväntningar. Hoppas du blir nöjd med ditt glamorösa status liv, livet du kommer ha utan mig. Fast, varför skulle du bry dig? Du har undvikit mig länge nog, och på så vis bevisat att jag inte behövs. This is 2010, and no shit like you are going to be in it!


Till: C

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: haha tack! :D Öh.. headern, jadu jag vet inte :S jag gjorde något bara x) Gott nytt år! :D

2010-01-02 @ 22:27:03
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0